Stallbesök

Trött men helt galet sugen på att rida. Efter jobbet idag åkte jag, Jaya å Charlie ut å hälsade på i stallet å kollade på två nya hästar som kommit. En D-ponny fux vid namn Emilion och ett halvblodsto vid namn Merah-Bella. Stoet hade en väldigt fin och ovanlig färg, gul med svart man å svans. Vi kollade när de red hästarna å jag blev ju bara så sugen själv då. E långt kvar innan jag får rida min fina. Men hon har det bra på betet å njuter för fullt. Är bara jag som "lider". Nu är vi allihop hemma hos mamma och inväntar Christer å Jessie så vi kan äta tillsammans. Eller vi har redan ätit lite men jag kan nog klämma i mig en portion till :) Bjuder på en bild på nya gulingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0