Utan bil

Ledsen för dålig uppdatering. Har inte haft så mycket att säga helt enkelt.
Idag är en konstig morgon. Christer har nämligen tagit bilen i morse så jag ska åka buss till jobbet. !! :) haha kors i taket va? Hur ska det gå? Under dom 5 åren som jag jobbat på rusta så har detta aldrig hänt. Får hoppas att jag hoppar på rätt buss. Hahaha..Vaknade idag tidigare än va jag behövde och hade svårt att somna om så valde att gå upp istället. Ska snart bege mig ut med hundarna, gå å hämta ett paket på posten och köpa lite frukt att ta med till jobbet tror jag. känner mig väldigt trött då jag vaknat hundrafemtielva gånger i natt. Skulle nog egentligen behöva sova lite till. Men jag överlever nog.
 
Är inte så jättelångt kvar tills semestern å jag längtar! Vill till solen! den existerar ju typ inte här nästan. Än har vi inte bokat nåt men det blir nog bra i slutändan. vi vill hitta nåt billigt så vi väntar till en sista minuten ska dyka upp.
 
 
 
Tänk så härligt
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0