Bio

Nyss hemkommen  från ett biobesök med fina Jennysen. Ett väldigt spontant å oplanerat sådant vilket alltid är roligt. :) Roligt att träffas igen. Jag är ju så himla dålig på att träffa mina vänner. Man jobbar ju hela tiden så man hinner ju aldrig. Måste bättra mig å unna mig mer kvalitetstid me alla. Lättare sagt än gjort men man kan ju försöka. Filmen vi såg va Dark Shadows. En film jag inte hört talas om innan, kollar ju aldrig på tv så har ju ingen koll vad som kommer på bio eller inte. Har inte sett någon reklam eller nånting. Men det var en bra film med en väldigt annorlunda stil. Lite konstig på nåt sätt.

Innan filmen åt vi på tacobar. MUMS! :) å även fast jag va proppmätt så lyckades jag ändå klämma i mig en mellanstor popcorn och en påse med djungelvrål. Jag e störd!

Nu blir det kvällsmys med älskling, eller rättare sagt fotbollsmys framför tv:n eftersom det är där han sitter bänkad.

Wherever you are baby, I'll be there ;)



Kommentarer
Postat av: Jennysen

Det var jättetrevligt att träffa dig igen! :D Jag kommer vara hos Sammy imorgon eftermiddag, tisdag eftermiddag/kväll, onsdag någon gång på dagen samt fredag morgon/förmiddag om du vill följa med! Sen åker han! :(

Svar: Snacka om att jag e seg.. Såg att du skrivit det här nu. Alltså jättelångt efter. Sorry!! Tycker oxå vi hade trevligt, måste göra om! Å lite oftaste kanske. Iaf ses. :-)
Jenny Säfström

2012-06-10 @ 21:47:19
URL: http://jennysen.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0