En dag kvar

Imorgon kommer jag bli själv i en vecka. Christer åker iväg till fotbolls EM me några kompisar. Kul för dom!
Själv ska jag nog flytta hem till min kära mamma under tiden då hon kommer hjälpa mig mycket med hundarna när jag jobbar. Tur att min mamma e så snäll jämt! Ställer alltid upp! <3
Kommer kännas lite konstigt då vi ses så ofta. Jag menar vi bor ihop, jobbar på samma jobb. Nu kommer det bli helt tomt. Fast kan ju vara bra med lite egen tid oxå. :) tycker iaf att det blir roligt för hans skull. Dom kommer ha det skitkul!
Jag kommer kämpa på här på jobbet. Då båda cheferna är borta oxå så blir det jag som kommer ha koll. Jag har ansvar för att allt blir gjort, kassaschema, inkvittens av varor, kundordrar ska kollas å kvitteras ut, kassaskåp ska räknas varje dag, dagsplaneringen ska skrivas, vem som ska göra vad, kampanjer, mailen ska kollas å grejer som strular ska fixas... Ja en hel del att hålla koll på som jag inte behöver göra i vanliga fall. Men det ska nog gå bra. Vi får hjälpas åt allihop så lyckas vi nog.

Nu ska jag återgå till jobbet. :) hörs kanske senare igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0