Gårdagens inlägg

Vet inte vad som hände. Såg nu att inlägget inte kom me??
Händer så ibland när jag bloggar från telefonen. Den lever sitt eget liv å tycker att den får göra som den vill.
Inlägget igår handlade egentligen mest om att jag redan e trött på EM. Å det har precis börjat. Bara härda ut antar jag.

Vill även idag ägna en tanke åt bästa Corina då båda hennes föl blivit rejält skadade. Den ena är sydd på två ställen å den andra har slitit av allt utom skelettet i ett av benen då den försökte hoppa över tråden i hagen å fastnade. Den är kvar på Strömsholm efter en tre timmar lång operation och domen om den kommer kunna bli bra igen kommer på fredag.
Jag håller tummar å tår för att hon ska bli bra så Corina kan få hem båda sina bebisar. Maximal otur å jag håller verkligen me henne om när hon säger "man har dom bara till låns.. Man vet aldrig för hur länge. Njut varje sekund man har dom nära"

Ibland är det bara orättvist. :(

Tänker på dig min fina vän, och dina små!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0