Härliga lördag

Hej alla fina.

Idag började min dag kl 9.00. Jag gick upp och åt gröt å sen tog jag å tjejerna en promenad på ca 40 min.  Vädret va inte på topp men det struntade vi i. Det va skönt att komma ut. Man vaknar till så mycket bättre av en promenad.
Efter promenaden tog jag en dusch och gjorde mig i ordning så jag å Älskling kunde åka och handla en present till Magdas och Dennis lille son Vincent som hade namngivningsdag idag kl 14. När vi sen kom hem till dom möttes vi av massor med folk. Riktigt trevligt! Vi åt god kycklingsallad och tårta.


Jag har även gjort klart ett rasarbete idag på morgonen som endast ska renskrivas. Wiieeee. :) Sen blev jag glad för att jag fått svar angående min praktikplats oxå. Jag är varmt välkommen till Guldhundens hunddagis. Wiieee igen!! :) Nu ska jag bara checka det sista med jobbet oxå innan så det verkligen är klart. Så i augusti/september kommer mina dagar att bestå av HUND, HUND, HUND och lite mera HUND! Ska bli så kul!


Va ute hos Betty Boop för en stund sen oxå å kliade å bara hade det mys. Hon är verkligen så kelig. Min fina sessa. Önskar så att jag kunde ha henne hemma på tomten, men för det är det ju bra om man har en tomt först. 


Trötta tjejer



nyvaken älskling <3



Massa mys :)



Beauty och Jack



Fina grå



<3



Meee :)


Nu får vi se vad kvällen bjuder på..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0