Kommentarer

Snacka om att jag e seg. Ser nu när dom ändrat sidan en del att jag har flera kommentarer på mina inlägg som jag totalt missat. :-( jag ber om ursäkt för att jag inte svarat å så. Har verkligen inte sett dom förrens nu. Så kan det gå om man heter Jenny å e totalt handikappad när det gäller att förstå datorer å funktioner. Men jag lär mig kanske så småningom. Är Inge illa menat iaf så känn er inte dissade. Det är helt å hållet jag som missat. Förlåt! Är fortfarande datalös å bloggappen fungerar inte så det blir som det blir. Men på torsdag återgår jag nog till "hemma hos mig" boende igen för då är Christer hemma. Förövrigt så har jag sovit bort hela eftermiddagen idag. Slutade jobbet kl 15 å när jag kom hem så slocknade jag å sov till 19. :-) skönt! Å nej det är lugnt! Kommer inte ha några som helst problem att sova hela natten. Jag är sömnens mästare! :-) God natt alla fina läsare! Å förlåt igen. Nu ska jag bli bättre på att kolla kommentarer. Dom uppskattas jättemycket! Då vet jag att att det är några som iaf läser. Så tack till alla som visar intresse! :-) Mer sånt så blir jag gladast av alla! <3 puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0