Kvällspromenad

Vädret höll sig fint så jag och tjejerna kunde gå på en lång kvällspromenad. Vi gick i kanske 1,5 timmar ca. Är så skönt att promenera vissa dagar. Eller egentligen alla dagar, men vissa är bättre än andra och idag va en sån dag. Att bara gå å rensa lite tankar. Att få gå i sin egen värld å bara ta det lugnt. Det är avkopplande. När vi kom hem va hundarna ganska nöjda. Dom högg in på maten å vattnet på en gång så lite energi måste ha gått åt. Nu ligger jag i sängen efter att ha tagit en varm å skön dusch. Måste verkligen somna snabbt. Börjar ju jobbet redan 05.30 i morgon för att ta emot varorna. Kommer vara så trött! Eftersom min blogg app fortfarande inte fungerar som den ska då den bara vill att jag ska logga in senare så blir det tyvärr inte så många bilder då jag får gå in via safari. Men ni kanske överlever ändå. :) Vet inte varför den inte vill. Har ju hört av andra att deras fungerar. Jag har testat att ladda om den å starta om telefonen men inget hjälper. Får hoppas att det fixar sig snart. Det där är ju en typisk grej som jag får psykbryt på med mitt dåliga tålamod. Natti natti så hörs vi kanske i morgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0