Rörigt värre

Först ville jag inte ens se skiten, men nu är allt genomgått å i ordning. Skönt! Förstår inte varför dom skickar så mycket varor som inte får plats i hyllorna.
Nu är det lite mindre än två timmar kvar bara på denna arbetsdag å sen blir det till att hålla lektion för Jenny å Hannah i deras stall. Det roligaste på dagen idag. Sen efter det blir det en tur till fina grå å klappa å mysa innan hundar å Christer får uppmärksamhet. Blir nog en slapparkväll framför tv:n för en gångs skull eller kanske lite läsning om jag inte blir allt för trött. Är ju redan trött så får väl se hur mycket jag orkar. Kanske blir sängläge på en gång när jag kommer hem.

Mina fina kaos-pallar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0