Varannan dag..

Mitt humör går verkligen som i en berg och dalbana. Igår va kände jag mig som ljuset själv å idag ser jag bara mörker. Varför är det så?? Kanske mina tankar jag fick innan jag skulle somna gjorde sitt. Förstörde min sömn å gjorde så jag vaknade trött å irriterad. Känns som att de är typ varannan dag som jag dalar. Tycker verkligen det är jätte jobbigt! Jobbigt att vara så trött. Kroppen vill bara ligga ner å vila.
Min trötthet påverkar verkligen mig negativt å jag blir negativ. Försöker att tänka positivt å vara glad. Men lyckas dåligt. :(
Hoppas iaf på en smidig jobbdag me mina härliga kollegor. Dom brukar få en på bättre tankar. Bit ihop å le.. Kanske lyckas jag vända på mig själv till rätt sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0