Hästar kommer å hästar går

För ett tag sen skrev jag ju om Lina som jag ägt. Tjejen som äger henne vill inte sälj så är bara acceptera å hoppas hon bättrar sig med skötseln å börjar ge henne mer mat.
Nu såg jag en häst på annons som min vän har ägt en gång för några år sen. En häst som vi försökte köpa tillbaka så att några andra vänner kunde få köpa henne istället. Å nu är hon som sagt ute på annons trots att vi frågat för typ 2 månader sen om vi fick köpa henne (eller dom fick köpa henne rättare sagt) då fick dom svaret Nej, hästen skulle behållas! Å så ser man hästen ute på annons nu ändå. Varför kan folk inte bara vara ärliga från början. Nu ska vi försöka se till så denna häst får komma "hem" igen. Hoppas att hon som har henne nu säljer henne till "oss" denna hästen såldes av min vän till ett underpris då det var en komplicerad skillsmässa inblandad å affären va tvungen att gå fort. Ibland blir man bara så trött på folk. Håller mina tummar på att hästen får komma till dessa personer nu som älskar henne å som redan känner henne utan å innan.

Bild på hästen å min vän Anna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0