Lördagsmys

Ledig lördag å jag har sovit tills jag vaknade av mig själv. Har märkt att jag nästan blir tröttare av det. Känner mig hängig å slö. Sen känner jag av min rygg mer också. Men tror ändå att jag behöver få sova ut ibland även om dagen då känns lite trög.
Blev en snabbis i stallet bara, va ju på långpromenad me alla tjejerna igår så idag blir det vila. Har spenderat morgonen innan det med en brakfrukost å plugg. Boken jag läser nu är lite mer invecklad å jag får koncentrera mig för att förstå vad jag läser. Kan också vara så att jag e lite för trött å därför blir ofokuserad å därför blir mer trögfattad. :-) hur som så har jag bestämt att jag ska bli klar me uppgiften innan helgen är slut så jag kan börja med uppgift nr 4.

Kvällen idag ska spenderas med Christers mamma å hennes sambo Thomas hos dom i Åkersberga. Vi ska äta grymt god mat å mysa å snacka skit.

Myslördag/slapplördag helt enkelt. :-)

Ha en mysig kväll ni också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0