Morgon i stallet

I natt har varit en dålig natt. Har sovit oroligt å haft ont i ryggen. Bara vridit å vänt på mig hela tiden så nu har jag huvudvärk oxå. Hoppas på att piggna till när jag kommer ut till stallet där jag ska släppa ut alla hästar. Tänk om man ändå kunde få ha det som jobb/livsstil. Jag ska hjälpa till med utsläppet både idag, i morgon å på fredag. Börjar ju ändå mitt jobb klockan 12. Har precis ätit min frukostgröt å ska nu borsta tänderna. Sen får jag se om jag lyckas få me mig Kira men tror inte hon vill. Hon sover så sött i sängen nu. Mili kommer iaf studsa upp när hon hör att jag tar på mig jackan. Får nog bli en promenad me Kira när jag e färdig i stallet. Håller tummarna på att min rygg ger med sig lite när jag börjar röra på mig för just nu e den inte rolig. Måste försöka klämma in å börja träna snart igen. Hur ska jag hinna allt??
Måste ta tag i nästa hemuppgift oxå. Men vet inte vilken jag ska välja.. Läsa en bok till å skriva recension eller ett stort arbete om hundens olika raser. Måste hitta böckerna på bibblan innan oxå vilket verkar vara svårare än jag trott. Dom verkar inte finnas, så kanske måste beställa dom istället. Ska snoka runt lite.




Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0