Ny jobbvecka

Första dagen på min stängningsvecka. Känner mig sjukt omotiverad å vill helst inte jobba alls. Dagarna kommer kännas alldeles för långa. Så segt med stängning. Önskar att man nån gång kände lite mer glädje när man ska till jobbet istället för den här ångesten. Jag är nog arbetstrött så som man va skoltrött när man gick i skolan. Om man skulle korta ner arbetstimmarna lite varje dag kanske det inte skulle kännas så tungt.

Jag är iaf klar med min 3:e uppgift till studierna så det känns iaf bra. Även om jag haft svårt att fokusera den här gången. Allt måste bara renskrivas.

Nä nu ska jag åka mot jobbet så jag hinner med min nya ovana att svepa i mig massa kaffe innan jag börjar. Hoppas på att det ska göra mig pigg å glad. Jag som egentligen inte gillar kaffe så mycket.

Känns som att energin liksom stannar utanför jobbet när man kliver innanför den dörren.

Men men... bara bita ihop å köra på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0