Sötsug

Jag som ville ha kaffe nu efter lunchen och så är mjölken här på jobbet slut. :( typiskt! Vilket värstingproblem va!?
Slutar klockan 15 idag å sen är det stall å storhandling som gäller. Har även ett enormt cola-sug just nu men sitter här med mitt vatten. Ibland är det tufft me nya vanorna utan allt sött. Alla dessa godsaker som ploppar upp i huvudet hela tiden.
Det konstiga är att jag gått upp 2 kg sen jag slutade me att småäta. Känns inte så himla kul. Men men... Så är det!

Nu ska jag snart jobba vidare och försöka vakna till lite.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du gått upp kan ju oxå bero på att du fått lite mer muskler...

Svar: Kan ju alltid hoppas :-)
Jenny Säfström

2012-03-29 @ 17:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0