Stängningsvecka

Idag börjar första dagen på min stängningsvecka på jobbet. Jobbar alltså 12-20.20 alla dagar å 9-18.20 på helgen. Har varit i stallet nu på morgonen å hade planerat att rida i skogen men planen sprack då en planka i Beautys box hade lossnat. Så jag fick rota runt i verktygslådan efter allt som behövdes å sen fick jag leka lite snickare. Så tiden rann iväg å ridningen fick utebli. Ska försöka satsa på i morgon istället å hoppas att vädret e lika bra då. Istället för en vanlig promenad me hundarna nu när jag kom hem så tog vi en joggingtur. Så nu måste jag ducha! Ska nog även se till att äta nåt litet innan jobbet.

Igår när jag va i stallet övade jag lite på att göra knoppar. Hahaha dom blir ju sååå fula! :) måste ju träna nu i en månad så jag förhoppningsvis lärt mig göra fina knoppar lagom till Beauty ska visas. Hade inga svarta snoddar heller så det gjorde så det såg ännu mer konstigt ut.


Det har även blivit ändrade planer när det gäller hennes betäckning. Den kommer inte bli av. Pga ekonomiska skäl så väljer uppfödarna att inte låna henne. Så då kommer hennes utbildning istället att fortsätta å jag har fått en väldigt bra häst till ett bra pris. Så jag är glad iaf. Även om nu min plan om att spara pengar när hon skulle varit iväg blir lite fel. Får hitta andra lösningar helt enkelt.


Bjuder på en bild me dom fula knopparna :)



Kommentarer
Postat av: Mari

Hihi du måste nog öva lite till på knopparna :)

2012-03-27 @ 16:14:58
Postat av: Cissi

Åh vad skönt att du får behålla henne hemma! Hjälper dig gärna sen om du behöver avlastning :) kram // cissi

2012-03-28 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0