Älskade Beauty

Jag har nu haft min fina i snart ett år. Tiden går fort och hon har utvecklats hur fint som helst.
Är så glad att jag fick förtroendet att köpa denna fina hästen även fast jag egentligen inte är en tävlingsryttare.
Hon är verkligen perfekt! Hon är lika envis som mig å därför tror jag att vi passar bra ihop. Två viljor som vill lika starkt å när viljorna möts å samarbetar blir det perfekt i slutändan. Det är iaf vad jag tror. Än så länge håller vi ju fortfarande på att lära känna varandra å förstå varandras signaler å man lär sig något nytt varje dag. Alltid lika spännande.
Beauty gjorde mig till världens stoltaste på sitt 3-årstest där hon kammade hem 9 8 7 7 9 8 alltså 48p som gångartstalang å fick även 9 9 på hoppförmågan, alltså 50 totalt där å fick med dessa fina poäng diplom i vardera! Hon fick för dessa poäng vara med i tidningen ridsport! Kan man annat än vara glad?!

Bjuder på bild när hon kom till mig för ett år sen och från nu och tidningsbilden. Snacka om skillnad!

Beauty nån dag efter att hon kommit hem till mig




Hon hade LÅNG man :)




vardagsBeauty :)




Visningfin i tidningen Ridsport.


Visst håller ni med om att en stor förändring skett?
Älskade häst!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0