Barnpassning

Jobbat hela dagen å kämpat me ett ont skulderblad. Har överansträngt mig på jobbet i helgen eller nåt. Muskeln är hur spänd som helst å det ömmar när jag lyfter armen. Men men sånt är livet. Är rätt van vid det här laget att ha ont så lite mer ont dör jag väl inte av.
Efter jobbet hämtade jag upp Christer, tjejerna å Charlie. Sen åkte vi till stallet till Charlies stora glädje. Han älskar hästar. :-) han fick även hoppa lite studsmatta vilket han tyckte va jätte roligt. Han fick sitta en liten stund på snälla Monzan å klappa fölen. Hjälpte till att fylla mat i hinkarna å fylla vatten. Att titta när hästarna kom in från hagen var oxå spännande. Va knappt så vi fick me oss honom hem.
Väl hemma efter ett stop i affären så lagade vi middag å bara tog det lugnt. Å nu är det sovdags för min del. Charlie är hämtad å vi kan slappa lite.
Han är härlig! Men oj vilket humör ibland! Haha..

Monzan, Charlie å Christer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0