Helg

Äntligen är jag ledig! Wiihoo!! :-D
Sitter just nu i varma bilen å väntar på Christer som är inne i affären å köper en proteindrink. Ska hämta hundarna hos mamma å sen åka till stallet allihop. Jag ska rida idag, men inte på Betty Boop. Hon ska få beta gräs. Måste ju vänja magen lite innan betet. Måste även prata med veterinären på måndag så jag får ut avmaskningsmedel. Hon hade ganska mycket enligt provet. :( så bort ska dom!
I helgen blir det både barnkalas å vuxenkalas med grillning å mys! Eventuellt även utgång. Hoppas på fint väder! Har även tänkt att plugga. Måste skärpa mig! Vill bli klar NU!! Måste komma på ett sätt att få mer ork så jag kan plugga oftare.

Hoppas alla får en fin kväll! Nu ska jag bli pussattackerad av tjejerna! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0