Soool

Idag har varit en solig dag! :) så himla skönt! Synd bara att man måste jobba inomhus.
Spenderade hela förmiddagen i två olika stall. Först Beautys å sen hade jag lektion för Jenny å Hannah.
Riktigt skönt att vara ute å hundarna njöt! Mili hoppade upp å ner i en damm som finns vid deras stall. Hon ville bada! Till slut gick även Kira ner å svalkade sig lite.

På jobbet har tiden gått ganska långsamt som vanligt. Passade på att sola lite på lunchen. Å det gjorde alla andra oxå. :) gäller att passa på att vara i solen när man kan.
Har även bokat tid hos naprapaten nu. Ska dit måndagen den 4:e. Hoppas han kan hjälpa mig. Kommer bli fattig av att gå dit men känner att det är värt ett försök.

När jag kom hem idag hade Christer lagat god mat! Mmmm.. Va så hungrig! Är på tok för många timmar mellan kl 14 och 20.20. Det är det värsta med kvällspassen nästan. I morgon jobbar jag oxå stängning. Bara bita ihop.


För att sammanfatta dagen har jag gjort ett litet collage. :-) På bilden är stekaren Christer, finaste Betty Boop, Christer å Jessie från deras lunch idag å sist även min elev Hannah på Pontus. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0