Stängningsfredag

Bara 4 timmar kvar att jobba. Har en del varor kvar att plocka å sen är det städa som gäller. Är ganska mycket folk som vill handla denna klämdag så det känns som man inte hinner nåt vettigt. Bara gilla läget å göra sitt bästa. Har lite smått huvudvärk också men hoppas på att den försvinner snart. Har tagit tabletter.
Morgonen började i stallet som vanligt när jag jobbar stängning. Mili var med mig å Kira låg hemma i sängen å sov. Släppte ut hästarna, mockade å fixa maten åt Beauty å Wille. Sen åkte jag hem. Hästarna fick vila idag. :-)
Åt lite frukost å sen gick jag å tjejerna ut på gräset å kastade boll. Va för lat för en promenad så dom fick leka sig lite trötta istället, vilket dom inte har något emot. :-)

Ha en fin dag så ska jag fortsätta jobba dom sista timmarna innan hemgång.

Tyvärr inga bilder, telefonstrejk som vanligt *suck*
Den funktionen vill typ aldrig fungera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0