Tandvärk

Idag har jag sån tandvärk i min ena visdomstand att jag i natt fick feber å inte kunde sova. Resulterade i att jag fick bli hemma från jobbet idag å ringa tandläkaren. Fick en tid klockan 15.50 så nu väntar jag bara me tjejerna i soffan. Knaprar Alvedon å hoppas att dom kommer kunna lindra det onda. Så typisk! Har inte tid me sånt här trams!
Är väldigt trött fortfarande å ska nog vila lite innan jag ska va där. Läsa i min bok å bara ta det lugnt. Måste ju promenera me Betty boop sen idag oxå då vi löshoppade igår. Hon va riktigt fin först, sen slog hon i bommen på första hindret å vågade då inte hoppa andra. Så tog en stund att få upp hennes självförtroende igen. Allt me hoppningen har ju bara flutit på innan. Men när hon sen hoppa igen så gick det bättre, dock med viss tvekan. :-/ men men.. Tror ändå hon klarar det!

Tur man har hundarna när man e hemma själv. Tänk va tomt det skulle kännas utan dom. Mina fina tjejer. Glädjen man känner när dom kommer springandes å möter en å viftar på svansen å pussas så man blir alldeles blöt! Gränslös Kärlek!!

Nu måste jag sova lite. Håll tummarna för att tandvärken släpper lite sen så jag slipper ha ont på söndag iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0