vart tog texten vägen?

Hahaha.. Ser nu att texten till förra inlägget aldrig kom me. Alltså blir galen på min telefon. Den har verkligen ett eget liv. Skrev ganska långt dessutom så jag orkar inte skriva om. I det stora hela handlade det bara om hur mycket jag är sugen på sötsaker å onyttigheter. Försöker ju vara duktig nu å hålla mig till sånt på helgen.
Är väldigt svårt med alla frestelser som finns framförallt på jobbet. Där är man ju typ omringad av massa gott.

Känner mig väldigt trött i krpppen nu efter 11 dagars jobb i rad. I morgon blir det den 12:e å sen är jag LEDIG i helgen. Längtar så! Min rygg vill inte mer nu å inte mitt skulderblad heller. Undrar verkligen va jag gjorde i helgen för nånting är fel. Ska bli intressant och se vad naprapaten säger den 4.e.

Nu tänker jag vara tråkig å gå och lägga mig, men det behövs! tro mig..
Sov gott alla!



Sängen är sååå skön när man är trött <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0