Ändrade planer

Sista timmarna på jobbet gick ganska snabbt så det var skönt. Har ju varit så himla trött idag så jag nästan kunnat somna ståendes.
 
Man blir lite knäpp när man är trött. :) Mongot själv! :)
 
 
 Blev ingen vila för mig efter jobbet. Istället blev det en lite längre promenad med hundarna och efter det en tur till stallet på en gång. gjorde alla dom vanliga sysslorna samt borstade lite på Beauty och försökte få benen rena. Men det var typ omöjligt då dom var fulla med blötlera. Skippade longeringen idag då jag fick en fråga från Camilla om jag ville ses en stund så då prioriterade jag faktiskt det eftersom vi egentligen skulle ha setts en stund i söndags som blev inställt. Får ta longeringen en annan dag. Så kanske jag är lite piggare också. Så kan även Beauty stå och tänka igenom sina synder :)
 
Camilla red sin medryttarhäst Krisse som är ca 180 i manken. ENORM!! typ älgvarning! Efter det så smorde hon alla hans grejer medans vi snackade. Alltid trevligt att träffa vänner mitt på en vardag.
Tog några bilder på Camilla och jätteKrisse!
 
Streching på G
 
 
Tyvärr lite suddiga
 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0