Bra start på dagen

Sitter just nu me min lunch på jobbet. Morgonen spenderades i stallet där jag tömkörde min fina grå. Kändes jätte bra och hon lyssnade kanon. Efter det så satte vi på sadeln så att Bella kunde rida lite. Var ju mer än en månad sedan sist som hon hade en ryttare på sig. Även här skötte hon sig kanon. Blev bara en jätte snabbis men tanken var ju bara att hon inte ska glömma hur det är att ha nån där uppe. Bella red lite i alla gångarter och Beauty verkade tycka att det var ganska kul ändå trots att hon var ganska trött. Galoppen var roligast tyckte hon. :)
Bella som bara suttit på henne när hon precis var inriden tyckte att det var stor skillnad. Hon är ju mycket större och mer balanserad nu.
Känns bra att allt gick så himla bra i morse. Min fina duktig häst!
Och hon är inte dum inte. När jag släppte ut henne i hagen igen så gick hon å ställde sig med hovarna där det var minst lerigt, nämligen i badkaret. :) sötnöt!

Älskade häst!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0