Fel uppgifter

Kul att dom från mitt lönekontor skickat fel papper.
Har ju skickat in papper till försäkringskassan så jag ska kunna få havandeskapspengar innan men då har dom begärt ytterliggare papper då jag har ob-tillägg å sånt. Så då pratade jag med Chefen och han fixade så dom skulle skicka hem de övriga papper som behövdes. Sen efter någon vecka till kom en påminnelse från försäkringskassan att dom vill ha in det pappret innan typ onsdag nästa vecka. Annars tar dom bort mitt ärende helt så jag får börja om hela proceduren. (lyckat när man redan befinner sig i v. 28 snart) Jag ringer lönekontoret och frågar vad som hänt med pappret å får svaret att dom glömt att skicka det så hon ska skicka det på en gång. Detta var för 3 dagar sen. Igår kom pappret ner i brevlådan men vad står det.. Jo att jag endast jobbar deltid på 26 timmar i veckan vilket är helt galet fel! Jag jobbar heltid och har gjort det i 4 år nu så hur kan detta stå på mitt papper? Gaahh!!!! Blir galen! Så nu måste jag ringa dit igen på måndag för att rätta uppgifterna. Frågan är då bara om det hinner bli klart. Antagligen inte.. Suck! Tur att jag kan få bli sjukskriven som vanligt sen i alla fall för min kropp kommer inte orka jobba ända tills förlossningen.
Lite irriterad så här på morgonen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0