Inom mig finns du

En liten jag inte träffat. Men ändå så känner jag dig. Du finns där, du rör dig. Jag känner att du är verklig. Jag drömmer inte.
Tänker på dagen då jag får träffa dig. Förmodligen den största dagen i mitt liv. När allt förändras. Då är du min på riktigt. Jag kommer älska dig! Alltid finnas där för dig. Alltid vara din mamma.
Allt känns så overkligt just nu men jag börjar sakta att förstå, sakta att känna.. Du är här inom mig och när du kommer så kommer allt falla på plats. Jag vet inte vem du är men ändå så vet jag..
Vi längtar efter dig!



Kommentarer
Postat av: Marie

Vi längtar oxå efter ärtan:-)<3<3<3

Svar: <3 :) tror nog han/hon längtar lite efter att få komma ut oxå.. trycker sig neråt hela tiden. Ganska jobbigt måste jag säga. :)
Jenny Säfström

2012-11-05 @ 09:18:52
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0