Mycket just nu..

Har varit hektiska dagar så har inte orkat blogga. Har varit sjukt trött på kvällarna och bara velat sova.
Julruschen på jobbet har börjat och det är fullt ös medvetslös.
Känner mig lite dum ibland som inte kan göra så mycket mer än att sitta i kassan nu när det finns en miljon grejer som behöver fixas på jobbet.
Försöker att påminna mig själv att man som kassapersonal är lika viktig som övriga men man känner sig mindre duktig på något sätt. Kan ju inte bidra med att få butiken i ordning liksom. Men bara att gilla läget nu när kroppen säger nej.

I morse i stallet så gjorde jag bara allt fix samt ryckte Beautys långa man. Det var verkligen på tiden. Hon började nästan se ut som en islandshäst. :)
Och eftersom jag var så långsam med allt så fick jag sen skynda mig när jag väl kom hem för att hinna till jobbet i tid.

Väl framme på jobbet så fick jag ett jätte gulligt sms av älskling som gjorde mig väldigt glad och varm i hjärtat. Han är verkligen finast!
Uppmuntrande nu när man lätt känner sig oduglig till det mesta.

Nu natti natti...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0