Ogillar..

Att jag inte får rida min fina häst... :( jag vill ju så gärna. I morgon ska hon iaf tömköras av Janne igen och jag vet att jag kommer stå som ett fån å le när jag ser hur fint hon kommer gå. Jag longerade henne lite idag som uppvärmning inför i morgon och jag tycker att det gick bra förutom att hon försökte slå sig fri en gång i vänstergaloppen vilket resulterade i att hon lyckades bita till så en framtand började blöda lite så det kom rosa skum ur munnen. Är som tur var en tand som ska tappas men kändes inte så kul att hon slog sönder den lite för att hon blev frustrerad. :( nåja... Verkar inte som att hon fått ont av det då hon i sekunden senare mumsade i sig godis från min ficka som tröst. Avslutade henne där då jag tyckte det kändes dumt att låta henne springa där med blodsmak i munnen. Ibland är hon riktigt envis min lilla häst. Allt som gått så smidigt innan. Suck!! Ska kolla tanden i morgon igen innan Janne sätter igång. Kanske har hon lyckats tappa hela då förhoppningsvis så den inte stör. Är ju inte första tanden som ploppar ut.
Men som sagt... Jag önskar jag fick rida. Känns tråkigt att vara så här "fast" i sin egen kropp. Kunde inte ens gå normalt på långpromenaden idag med hundarna för att min himla ljumske ska börja göra så himla ont. Dumma knöl!! Hur ska jag stå ut i flera månader till?? Känner mig redan nere.
Usch... Negativa jag.. Ska sova nu och förhoppningsvis kanske nån har trollat bort mitt ridsug...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0