Sjuk

Blev inget bloggande igår då dagen var full med saker att göra. Först jobb, sen promenad med hundarna, sen stallet å sist bio för att se sista Twilight. Kände redan igår morse att jag hade lite känningar i halsen och fram mot lunchtid började även kroppen att kännas öm och orkeslös. Gjorde allt som skulle göras ändå men kände mig väldigt trött och varm på bion. Och idag vaknade jag med dunderförkylning, ont i kroppen och allmänt dåsig. Så är hemma från jobbet idag. Ligger i soffan med hundarna och har kollat på film. Funderar på hur jag ska orka allt i stallet men hoppas på att Christer kanske hinner åka med mig innan hans bandyträning ikväll. Jag som ville tömköra idag. Himla pannkaka!! Varför bli sjuk nu? Ska försöka bli bra fort. Ta det lugnt och vila.
En tråkig dag idag helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0