suddiga bilder (SUCK)

Något som jag verkligen behöver är ju en ny kamera. Min är verkligen värdelös på att ta bilder från ridhuset. Allt blir bara suddigt och dåligt vilken inställning jag än väljer. Den är ju några år så är väl egentligen inte så konstigt men jag vet ju att den tar jättefina bilder när man är ute i dagsljus. Det är så synd för jag gillar den annars. Men blir lite besviken när den inte lyckas fånga det jag vill på bilden. Det är ju djuren som jag vill kunna fota. Nä jag måste nog unna mig en ny kamera nån dag. Fast man blir ju lite snål när man vet att denna inte är trasig än. Den funkar ju hur bra som helst förutom att den inte fotar så som jag vill. Suck! Har verkligen gått i genom alla inställningar som finns på den och ändå blir ingen bild på hästen bra. Och jag som ville få till det nu när hon gick så himla fint idag.
 
Aja.. inte så mycket att göra åt nu ändå så ni får nöja er med suddiga, gryniga bilder... :(
 
 
Hon var i alla fall helt fantastiskt fin att titta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback