3 timmar kvar

Bara att bita ihop och köra på. Snart ska jag käka lite mellis så jag klarar mig ändå tills stängning. Blir nog nån macka och en frukt. Måste ju skärpa mig lite med mina matvanor nu och faktiskt äta lite mat och inte bara godis. :)
 
 
Något som ploppat upp i mitt huvud idag under dagen är min fina travare Beda. Vissa dagar saknar man henne nåt fruktansvärt. Önskar ibland att man kunde spola tillbaka tiden och bara få uppleva alla stunder med henne en gång till. Jag vet att jag har en fin häst nu oxå men Beda kommer ändå alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Hon och jag gick i genom så mycket tillsammans. Vi kämpade på oavsett alla hinder på vägen.
 
Världens finaste travhäst!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0