Gårdagen

Hann tyvärr inte uppdatera mer när jag kom hem från stallet igår då vi åkte iväg till Ikea. Och efter det så passade vi en liten gnällig Charlie. :)
Longeringen gick iaf bra och jag tog även fram några bommar som hon fick trava över så hon fick tänka lite extra.
 
 
Efter vi hade longerat så fick hon vara lös i ridhuset medans jag plockade bort.
 

Longerspöt var väldigt intressant..

 

 

På Ikea blev det mest grejer till lille bebisen. Lakan, täcke, kudde, påslakan, örngott, små handukar, en barnstol (den va så billig). Köpte även servetter och tog med oss info om olika garderobskombinationer. Kollade på ny säng gjorde vi också och hittade en som verkar bra. En med förvaringslådor under. Så vi får se när vi kommer köpa den.

När vi var färdiga där åkte vi och hämtade Charlie på dagis. Han och jag kollade på filmen spirít, hästen från vildmarken när vi kom hem och han satt som fastgjuten hela filmen. "Många hättar" "hättar pringe" Efter den vart han lite gnällig och var det till och från hela kvällen. Efter att han åkt hem så la jag mig i soffan och somnade med världens huvudvärk. Men överlag vart det en lyckad dag!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0