Trött måndag

Idag är jag ledig och hittills har jag inte tagit mig längre än från sängen till soffan. Känner att det nog blir en trött dag idag med massa film bara. Har huvudvärk och känner mig som spagetti i kroppen. Tur man har morgontrötta hundar som inte ens velat gå ut än. Dom ligger här å myser med mig. Vi har redan sett en film. Vi provar ju att ha netflix nu, väldigt smidigt måste jag säga. Finns ju hur mycket filmer som helst. Hade egentligen tänkt rida ut idag med Beauty men får se hur jag gör. Min kropp känns så trött efter en helg med både dans i lördags och stalltjänst igår. Så kanske borde ta det lugnt. Hon fick löshoppa lite igår så hon klarar sig nog bra utan ridning idag också. Men jag får se. Hon hoppade som högst 1,10 igår och vi provade även att ha en liten studs innan. Hon hoppade med glädje och sprang runt som en tok i ridhuset. :) så söt så! Och så DUKTIG!
Nä nu sätter jag igång en till film här tror jag. Så ska hundarna och jag mysa ett tag till innan promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0