Bloggtorka

Ibland undrar jag varför jag ens försöker blogga överhuvudtaget. Är det ens många som läser? Jag har ju så svårt att veta vad jag ska skriva vissa dagar oxå. Tappar liksom motivationen när jag själv inte kommer på nå vettigt att skriva. Sen blir jag lite irriterad på mig själv oxå för att jag långt efter att nåt hänt kommer på " aha det där kunde jag skrivit i bloggen" men just när jag kommer på det så känns det inte aktuellt längre. Idag skulle jag till exempel kunnat ha tagit en bild på Beautys nya fina regntäcke men det kom jag så klart på efter att jag åkt ifrån stallet. Å nu känns det för sent eftersom hon i morgon kommer ha rullat sig i det å skitat ner det, och då känns det som att hela grejen med "det nya fina täcket" förstördes. Jag är liksom för seg för att komma på bra saker att skriva om vid rätt tidpunkter. Å sen när jag väl vill ha nåt att skriva om som typ nu, då har jag inget! Förutom massa trams som typ det här inlägget.
Varför anstränger jag mig ens att försöka ha en intressant blogg om mitt liv. När mitt liv tydligen ändå inte e så intressant eftersom jag ändå aldrig har något att berätta. Jag vet inte men ibland e jag bara för trött på mig själv. Och ikväll började allt bra men jag slutar med att vara bitter. Å jag vet inte ens riktigt varför. Nu ska jag iaf sova och så får jag se om jag kommer på nåt kul att berätta i morgon. Eller om jag bara ska skita i å blogga i helgen å bara vara. Ska iaf på en skogsagility med Mili kl 12 i morgon.
Just nu känner jag mig bara trött å tjurig så jag säger god natt å hoppas att ni är på bättre humör. Så.... God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0