På väg

Sitter nu på tåget på väg till hunddagiset. Är fortfarande mör i benen efter vår långpromenad igår på 3 timmar. Vi gick hela tiden å gick ända till mitt vanliga jobb. Jag har ju inte dom bästa skorna heller så fötterna är lite ömma dom med. Skulle behöva hitta bättre skor. Men när ska man ha tid med det?
Vart bara en snabbvisit hos Beauty igår. Mockade, fixade maten å klappade lite. Får ta tag i hennes leriga ben idag när jag kommer ut. Tänkte eventuellt försöka mig på att tömköra och se om hon kan sköta sig då. Eftersom jag kommer komma ut ganska sent så lär vi ha hela ridhuset för oss själva förhoppningsvis. Vill ju så gärna rida egentligen men ska nog ta det lite lugnt med det och inte göra det så ofta nu. Koncentrera mig mer på arbete från marken och kanske löshoppa lite framöver. Det är ju oxå nyttigt. Gå promenader å bara mysa kan man ju oxå göra.
Va och kollade när Camilla hopptränade sin medryttarhäst igår oxå som är stor som en älg!! Måste erkänna att man blir bra sugen på att hoppa själv. Men allt får vänta lite. Men den som väntar på nåt gott.. Eller?? 
Dags att kliva av tåget nu...
Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0