Skogsritt och kalas

Idag försökte jag sova ut men det gick inge vidare. Vaknar hela tiden ju. Men låg iaf kvar i sängen tills klockan var ca halv 10. Åt sedan lite snabb frukost för att kunna åka och rida direkt efter. Blev en lugn skogstur idag med och solen sken. :) Beauty är verkligen mysig ute i skogen, min skugsmulla.
Efter stallet så skyndade jag mig hem och duschade. Sen efter det åkte jag iväg till Haninge Centrum för att klippa mig och köpa en present till Christers kusins dotter som fyllde 5 år för någon dag sen. Och eftersom Christer jobbade denna helg så fick jag gå på kalaset själv. Ella blev iaf glad över presenten som var en lång lila klänning med en lång låtsasfläta till. En sån som hon har i filmen trassel. En riktig liten prinsessa.
 
 
Detta är typ det som har hänt idag förutom det vanliga att gå ut med hundar och så. :) Nu blir det tv-tittande och kanske någon film senare. Hoppas ni haft en bra dag ni med.
 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så jätte mycket för klänningen! :) hon tog på sig den igen sen och ville inte ta av den för att duscha! haha :)

tack för att du kom! <3
ha en fin vecka! :)

Svar: vilken tur att hon gillade den! :) å tack för att jag fick komma. :)
Jenny Säfström

2012-09-24 @ 09:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0