Tandläkarbesök

Nu ligger jag i sängen igen efter att ha varit hos tandläkaren och lagat två små hål. Har nog världens känsligaste tänder, för hur mycket jag än borstar och fixar så lyckas jag alltid få hål ändå. Hade tid redan klockan halv 8 i morse så fick gå upp tidigt. Men skönt att ha det överstökat. Halva munnen är sned av bedövningen och tror jag ska sova en stund till innan jag börjar med dagens alla "att göra" saker. Lite över 1000:- fattigare blev man också av detta besök. Mindre kul kanske.

För att avsluta detta inlägg vill jag bara säga att jag älskar min fina häst så otroligt mycket! Hon va verkligen mysig igår på vår skogstur och jag är så glad att jag har henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0