Allergisk reaktion

Efter BVC-besök och en ganska lång promenad med hundarna så är vi nu inne i värmen igen. Jag har försökt äta lite sen lunch men är svårt när lilla damen bestämt sig för att bli ledsen varje gång som jag inte håller henne tätt intill mig. Nu har hon somnat till lite i min famn men hon märker ju på en gång när man försöker flytta henne. 
 
På BVC visade jag bilderna jag tagit på henne när utslagen var som värst och dom tyckte som jag att det såg ut som en allergisk reaktion. Frågan är ju bara vad hon reagerat på? Bara att avvakta och se om det händer igen. 
Hoppas ändå att det bara va nåt tillfälligt. Dom är ju känsliga dessa små liven. <3
 
Har inte gjort nåt vettigt alls denna dagen och nu är klockan redan halv 5 snart. Måste börja med någom middag men har ingen motivation alls. Känns så tråkigt allting idag. Antar att det kan bli så ibland när kroppen skriker efter  sömn men hjärnan vill nåt annat.
 
Nåja.... Snart kommer resten av familjen hem så då blir det lite mer livat här hemma.
 
 
Mili är så söt när hon ska ligga så nära Elina å mysa.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0