förkyld

Det är så typiskt att när man precis skaffat sig ett gymkort och allt och har tänkt komma igång med träningen så blir man förkyld med halsont. OGILLA!! Jaja bara gilla läget och försöka bli kvitt eländet. Har ju fått min operationstid den 17 maj så kanske är bra ändå att ta det lugnt innan det och sen satsa mer efter den läkningen. Blir ingen beach 2013 för min del alltså! Haha..
 
Idag är vi hemma både jag, Elina och Christer men känns som att det blir en lugn dag med tanke på att jag vill bli frisk. Skulle behöva byta däcken på bilen också som inte blivit gjort ännu. Och sen på onsdag ska den in på verkstaden igen. SUCK!! Att bilar aldrig kan hålla i mer än några månader. Så tråkig kostnad!
 
Vad tycker ni om nya designen?? har knåpat alldeles själv! helt otroligt att jag faktiskt lyckades även fast det inte blev helt som jag tänkt. Svårt det där..
 
Nu ska vi fixa lite lunch innan vi hungrar ihjäl här hemma. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0