FREDAG!

Dagen har varit lite seg för min del måste jag säga. Elina hade ont i magen inatt så vart ganska mycket vaken tid. Så vi valde att ta igen det på förmiddagen med en tupplur tillsammans. Sen har vi varit ute med hundarna och en sväng på jobbet och hälsat på. Är så mysigt att umgås med mina härliga kollegor. Love you!! Det är verkligen dom som gör att man klarar att jobba så mycket som man gör i vanliga fall.  
 
Snart ska vi äta middag här hemma och sen blir det en tur till stallet för mig. Kommer skriva lite om hur det var i stallet med Charlie igår lite senare när Christer skickat över bilderna till mig från hans telefon. 
Kan i alla säga som så att det var en väldigt glad och trött 3 åring som åkte med hem. Somnade i bilen. 
 
Här är en liten sneakpeak...
 
 
Jajamensan Elina fick också "rida" på lille snälla Dexter. 
Naturbegåvning! 2 månader och håller redan tygeln själv! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0