Hemfärd

Nu har jag pratat med en läkare, en sjuksköterska och tagit blodprov så nu är det bara att vänta på att ett brev ska dimpa ner i brevlådan med en kallelse till operation.

Eftersom vi nästan aldrig är inne i stan så passade vi även på att äta lunch på en liten indisk restaurang. Min mat var jätte stark!! Jag som hade beställt en mild. Haha!! Min vanliga tur. Så jag satt där å snörvla. Men det var mysigt att få göra nåt tillsammans då det inte händer så ofta. Även om det bara var en enkel lunch. Lillan har sovit sig genom allt. :)

Nu sitter vi i bilen på väg hem å mitt sötsug är fruktansvärt! Bita ihop och intala sig själv att godis är äckligt! Varför finns godis? Dumt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0