Ingen tid över

Idag har det verkligen inte funnits nån tid till att blogga under dagen. Elina har velat ha min fulla uppmärksamhet så vi har "pratat" massor. :) Varit ute på promenader med hundarna och sen har vi även dammsugit här hemma samtidigt som jag hade henne i bärselen och gick runt och sjöng för henne för att hon inte skulle tröttna.
Sista promenaden som vi kom in från för en stund sen bjöd på både sol, regn och HAGEL! Fy säger jag bara. Jag var helt genomblöt när vi kom hem. Elina däremot låg så mysigt inne i vagnen och lyssnade på hur det smattrade mot regnskyddet. Kira uppskattade haglet lika mycket som jag och var sådär lagom missnöjd när vi kom hem och hon var kall och blöt. Hon tittade på mig flera gånger på vägen hem precis som om hon också ville få plats i vagnen. Mili däremot sprang på som vanligt och var lika sprallig och allmänt okoncentrerad på mig. Fick påminna henne MÅNGA gånger att hon faktiskt går på promenad med oss och inte själv. Hon jagade även en katt och en fågel, så fick bli lite arg på henne för att hon skulle lyssna.

Nu har min mamma tagit över Elina en stund och jag ska ge mig iväg till stallet. Christer är hos sin kompis och kommer vara borta till i morgon då dom ska kolla hockey.

Får se om jag tömkör lite idag kanske om det inte är allt för klaffsigt på ridbanan. Är ju hoppträning i ridhuset så där kan vi inte vara. Vi hörs kanske senare ikväll igen om lillan ger mig lite tid. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0