Lördag...

Jaha jag vet att det är söndag idag men tiden igår räckte inte till för att blogga. Dagen startade med att jag fick skjutsa iväg Christer till jobbet och efter det mös jag massa med söta Elina. Bestämde sedan att jag ville åka iväg till Haninge centrum för att köpa en kalasklänning till henne eftersom vi på kvällen skulle hem till Karlberg som fyllde 30. Mamma hängde med och vi gick runt i flera affärer innan jag hittade en som passade.
 
Hon vart så himla söt!! 
 
 
 
Finaste tjejen på hela festen måste jag säga! 
hittade även ett par coola solbrillor som vi provade men dom var lite stora så dom får vänta tills hon blir lite större tror jag. Men vi tog en bild i alla fall på tuffaste tjejen :)
 
 
Vart lite chockad när vi var i centrumet och helt plötsligt JEM stod på en scen och sjöng!! Ni vet den gruppen som blev ihopplockad av idoljuryn. Stod och lyssnade en stund men inte på hela framträdandet.
 
 
Sen när vi var färdiga skyndade jag iväg till stallet för att mocka och fixa. Hem igen och sen duscha och göra sig lite fräsch. Puuh vilken stress det blev!!
 
Himlar och pannkaka vilken smarrig mat det bjöds på!! Riktigt gott, riktigt proffsig upplagt, riktigt trevligt!!
Fick tyvärr ingen bild på efterrätten då jag nattade Elina i sovrummet när den kom fram så jag missade lite. 
 
 
 
Kom hem rätt sent så var sådär lagom pigg i morse när jag skulle upp. (alltså SKITTRÖTT!)
Brillorna på, upp med håret i en tofs och försök se lite pigg ut!! wiieeeeee!! Städning på gården innan stallet där tömkörning stod på schemat. Fast idag var jag endast åskådare. 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0