Mys hos Linda

Innan det var dags för att hämta upp Christer på jobbet så passade jag och lillstumpan på att åka hem till Linda för lite mys. Började dåligt med att jag typ ramlade vid deras port då jag fastnade med foten i en gallergrej som någon dum idiot skjutit ut från trappan som jag självklart inte såg då jag höll bilbarnstolen framför mig. Som tur var så hinner man tänka snabbt så att jag "räddade" Elina genom att snabbt slänga ut den armen hon hängde på i bilstolen och ställde ner henne innan jag själv föll som en fura och slog i knät i järngallret så det blev ett litet jack som började blöda samt att det gjorde ont i foten som fastnade. Men innan jag kollade mig själv och tyckte synd om mig själv kollade jag så Elina mådde bra där hon satt men hon vart mest lite chockad av att hon blev nerställd lite snabbt och lite med en extra duns i marken. Stackars barn! :( dumma mig som snubblar så där. Fick typ en smärre hjärtattack när jag märkte att benen vek sig under mig och det enda jag tänkte var "skydda Elina!!" Klantarslet till morsa tänkte hon nog! Men himlar va läskigt när man tappar kontrollen över sin kropp så där.

Det går dåligt för mig den här veckan har jag märkt. Först ramlar jag av hästen å nu ramlar jag själv. Suck alltså!

Men men... Vi hann i alla fall sitta och småprata och jag hann dricka lite kaffe UTAN socker. Fy det var inte alls gott men man kanske vänjer sig. Får kanske ha kvar lite socker ett tag å sen trappa ner då jag brukar ha ganska mycket i. Så kanske jag vänjer mig. För kaffet känner jag att jag behöver nu när man har brist på sömn.

Linda följde sen med och hämtade Christer också så hon fick titta lite i butiken samt gå in en snabbis på Jysk innan dom stängde.

Trevligt att ses en stund och bara babbla. Nästa gång får vi ses lite längre bara.

Nu blir det snart natti natti..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0