Ny vecka

Måndag morgon och jag ska strax ta mig ut i regnet med hundarna. Sen blir det ett läkarbesök för mig med min ljumske. Fryser som bara den så har dubbla lager kläder på mig. Riktigt ruggigt idag.
I eftermiddag ska jag hämta Challe på dagis så då kommer det vara full rulle här hemma sen. Kanske kommer vi kolla på bärgaren bilen eller kanske Thomas tåget. Vi får se. Han brukar vilja nåt av det. :)

Christer ska eventuellt baka här hemma idag också. Han ville göra proteinbars. Charlie kanske kan hjälpa om han inte gjort det innan han kommer.

Dags att bli blöt... Kira kommer INTE vilja följa med. Haha



Kommentarer
Postat av: Marie Häggström

Säg till om det blir bra så tar jag gärna receptet:-)

Svar: Jag tyckte inte att dom blev så goda men Christer gillade dom! :) säger till honom att han skickar recept. :)
Jenny Säfström

2013-04-15 @ 10:17:01
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0