Ont i mammahjärtat

Kändes så jobbigt igår när vi skulle bada Elina. Christer ville ju vara med så vi har ju skjutit upp badet några dagar så det skulle passa . Och nu när han äntligen skulle få mysa med henne i badbaljan som hon brukar tycka är så kul så blev hon jätte ledsen. :(  Och då menar jag helt hysteriskt ledsen!! Till slut fick jag ta henne i min famn så hon kunde lugna sig då hon bara grät mer och mer.
 
Vill ju inte behöva ta henne från Christer men antar att hon känner sig lite tryggare hos mig fortfarande eftersom jag tillbringar mest tid med henne eftersom jag är hemma. Men USCH vad det gör ont i mig att se och höra henne vara så ledsen. Börjar ju nästan gråta själv och känner en stor klump i magen. Älskade lilla.. :( 
 
Fick bli ett väldigt snabbt bad då det absolut inte gick att få henne glad i vattnet så vi får hoppas på en gladare liten tjej nästa gång det är dags. Hon brukar ju tycka om det så jag vet inte vad det var som var fel nu. 
 
Bilden är tagen innan badet.
 
 
Kommer man nånsin vänja sig och inte bli ledsen när hon blir ledsen?? Tror inte det... Det gjorde riktigt ont i mig. Känslorna bara strömmar över. 


Kommentarer
Postat av: Linda

va snygg bloggen börjar bli! ;D om du vill så kan jag prov pilla lite i veckan eller idag. ska hämta barnen strax och busa lite hemma men sen är jag ledig! ;)

du skulle behöva bredda den lite, fixa lite med bakgrunden och kanske slänga in lite bilder på sidan så som jag har? ;)

hoppas att det känns bättre nu i alla fall! <3

kram kram

Svar: Vet att det är mer grejer som jag skulle vilja ändra. Bland annat dom du säger om bredden men jag fattar som sagt inte. Men vill lära mig. Tog lång tid för mig att lyckas få den så som den är nu med många omgångar och nyförsök. Hör av dig om du vill komma förbi å titta på den. Kram
Jenny Säfström

2013-04-22 @ 12:34:29
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0