Trött mamma

Oj vad mina ögon inte vill vara med längre.. Känner mig så himla trött, som på bilden. Har varit ute på en lång promenad med hundarna och innan det på BVC med Elina som idag både skulle göra vanliga vägningen och mätningen och träffa doktorn. Doktorn gjorde kontroller av höfter, nacke, reflexer och ögonen. Fick även en salva utskriven som jag ska hämta på Apoteket lite senare idag mot hennes "eksem". Doktorn tyckte at vi skulle smörja med den istället för idominsalva och inotyol. Ska tydligen vara kortison i denna. 
Den här gången hade hon gått upp mer i vikt så nu har hon börjat gå upp i en kurva igen så nu kan vi andas ut. Hon har bara tagit lite extra tid på sig. :) Skruttfian vägde hela 4870g och hade växt en cm på längden till 58cm. 
 
Precis när vi skulle gå därifrån så mötte jag en från Christers bandylag som precis fått barn och jäklar vilken liten bebis!! Å då menar jag LITEN!! 
7 veckor för tidigt född och det var den minsta bebisen jag sett på nära håll. Han va nu 46cm och då hade han ändå växt 5cm sen födseln. Han såg typ ut som att vara på låtsas och Elina såg ut som en klump bredvid. :) Fast en väldigt söt sådan såklart! <3 
 
Nu ligger hon i min famn och sover och samlar nya krafter tills pappa kommer hem. :)
 
 
Här är hon precis innan vi gick till doktorn
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0