Utebliven ridning idag

Suck!! Jag som ville så gärna åka ut å skritta lite :(
Har försökt pumpa mat till Elina så det ska räcka så jag kunde åka och rida men idag vill det inte som jag vill. Det kommer mat när hon ammar men det kommer bara pyttelite när jag försöker pumpa så vet inte om jag gör nå fel idag eller om den inte kommer åt på rätt sätt. Kanske har det inte återproducerats tillräckligt med mjölk än för att pumpen ska få ut det?? Tråkigt i alla fall... Kan ju inte åka ifrån henne mer än 1,5 timmar om jag inte pumpat ett extra mål till henne.
Får hoppas att jag kan pumpa i morgon så jag kanske får rida då istället. Hoppas Beauty rört på sig i hagen idag så hon inte har för mycket träningsvärk.. Om jag inte lyckas få igång pumpningen ikväll så jag kan åka ut då å rida lite kanske.. Vi får se. Nu ska jag åka ut och mocka och så i alla fall innan Christer ska hämtas fån jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0