Uteritt

Nu är jag hemkommen och nyduschad efter en uteritt med Beauty som skötte sig ganska bra faktiskt. Lite fjantig emellanåt bara. Så det var lyckat! Blev mest skritt då marken var så ojämn och knölig och lite trav där det gick. 
Nu känner jag mig helt slut i kroppen så kommer nog ta en kopp kaffe eller två. Min räddning nuförtiden. 
 
Christer vill åka iväg och klippa sig så får väl ta kaffet medans vi väntar på honom. Sen ska vi nog åka hem till Robin och Linda . 
 
Är så skönt ändå att jag kan lämna Elina hemma med Christer eller mamma medans jag åker och rider en sväng. Skönt att veta att hon tar flaskan så bra och att jag inte behöver oroa mig. (Även fast jag gör det lite ändå) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0